Anda Pengunjung ke

I'm Just Human

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam jumaat yg penuh barakah.Alhamdulillah masih bernafas hari ni.Syukur Alhamdulillah masih di beri ruang dan peluang untuk perbaiki kelemahan dan kekurangan.Siapa Aku? Hanya manusia biasa yg penuh dengan kelemahan dan kekurangan.Mungkin banyak kesilapan yg telah aku lakukan dalam kehidupan aku,tetapi bukan bermakna bila aku dah buat silap aku biarkan kesilapan itu berlalu macam itu jer.Akan ku ambil ibrah dari setiap perkara .Kesilapan tu juga adalah motivasi yg mengajar kita dari seuatu pekara.Semuanya yang berlaku juga dengan keizinan ALLAH AZAM UNTUK PERBAIKI SEGALA KEKUARANGAN DAN KELEMAHAN.Habluminaallah wa habluminnanas.InsyaALLAH.

"Biarkan mereka kata apa saja,mencemuh menghina,pedulikan saja.Lakukan sesuatu kebaikkan kerana ALLAH bukan kerana sanjungan dan pujian manusia." Allah Maha Kuasa,Makhluk tak de kuasa ! "




 " Merenung masa depan dengan berjuta harapan....=.=" 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima Kasih Sudi Baca,Semoga Bermanfaat ! :)